Ölümsüzlük Mantarı

20 Temmuz 2008 Pazar

Şifalı Mantar-Ölümsüzlük Mantarının Kansere ve Tümöre Karşı Koruyucu Etkileri..

Kanser tümörlerine karşı Ganoderma lucidum (Reishi) bileşenlerinin etkili olduğu birçok bilimsel araştırmada gösterilmiştir (Maruyama ve ark., 1989; Sliva ve ark., 2002; Hu ve ark., 2002; Liu ve ark., 2002; Lu ve ark., 2002; Jiang ve ark. 2008; Nonaka ve ark. 2008; Yue ve ark., 2008). Bu konuda yapılmış olan bilimsel çalışmaları görmek için Ganoderma lucidum cancer kelimeleri ile tarama yapabilirsiniz.
01/07/2008 tarihli itibariyle PUBMED 103 araştırma sonucu vermektedir.
Radyoterapiden önce veya sonra alınması hiç fark etmez; lökosit, eritrosit ve trombosit seviyeleri en kısa sürede normale dönmektedir.
Efsane mantar Ganoderma lucidum, terminal kanser hastalarında morfin kullanımını azaltırken bağışıklık hücrelerinin sayısının artmasını sağlayarak ameliyat sonrası hastaların iyileşmesini hızlandırmaktadır.
Amerika Birleşik Devletleri’nde Methodist Araştırma Enstitüsü Kanser Araştırma Laboratuvarı’nda yapılan bir araştırmada Ganoderma lucidum mantarından elde edilen ganoderik asit A ve H adlı triterpenlerin göğüs kanseri hücrelerinin büyümesini ve yayılmasını durdurduğu gözlenmiştir (Jiang ve ark. 2008).
Aşağıda özetini gördüğünüz araştırmada Ganoderma lucidum’un kanser hücrelerinin metastazını durdurduğu gözlenmiştir (Nonaka ve ark. 2008).
2002 yılında Cancer Letters dergisinde yayınlanan bir makalede Ganoderma lucidum’un sporlarından elde edilen yağların hepatoma (karaciğer tümörü), sarcoma (bağ dokusu habis tümörü) ve reticulocyte sarcoma (genç eritrosit tümörü) tümörlerinin büyümesini % 80-90 oranında engellediği bildirilmiştir (Liu ve ark., 2002).
Ganoderma lucidum’un suda elde edilen özütünün kolon kanserine karşı koruyucu olduğu bulunmuştur (Lu ve ark., 2002).
Aşağıda gördüğünüz derlemede Ganoderma lucidum’un bağışıklık sistemi üzerindeki olumu etkilerinden ve anti-tümör aktivitesinden bahsedilmektedir.
Bu makalede Ganoderma’nın suda elde edilen özütünün ve bu mantardan elde edilen polisakkaritlerin bağışıklığı arttırıcı etkisi sayesinde çeşitli tümörlü hayvanlarda ciddi anti-tümör aktivitesi gösterdiği belirtilmektedir.
Yakın zamanda yapılan çalışmalar göstermiştir ki Ganoderma lucidum’un alkolle elde edilen özütü ve bu mantardan elde edilen triterpenler de anti-tümör etkiye sahiptir ve bu etki, mantardaki aktif bileşiklerin tümör hücreleri üzerindeki direk sitotoksik (öldürücü) etkilerinden kaynaklanmaktadır (Lin ve Zhang, 2004).

Hiç yorum yok:

REİSHİ-ÖLÜMSÜZLÜK MANTARI MUCİZELERİ(Şifalı Mantar)...

Ölümsüzlük Mantarı Hakkında Merak Ettiğiniz Herşey...